Gårdagen :P

Hej! Förlåt att jag inte skrev nåt igår, jag hann inte, tänkte skriva igår kväll/natt men jag kom på de efter jag hade stängt av datorn, så då orkade jag inte sätta på den igen.

Men dagen började iaf med att jag vaknade vid halv 12/12 nångång.
Sen fixade jag mig o så, sen satt jag vid datorn o laddade ner massa filmer, bla New moon!

Sen kollade jag på film nästan hela dan faktiskt, eller de gjorde jag inte, jag kollade bara på new moon, sen när mamma och Calle kom hem så spelade jag spel med Calle och åt mat o så.
Sen vid 5 så smsade Johanna o frågade om hon kunde vara med mig, så då var jag med henne till halv 8 ungefär.
Vi satt mest vid datorn.

När hon hade gått hem så gick jag o duschade och sen kollade jag på tv.
Sen när mamma var klar med datorn så la jag mig o kollade på, först slutet på new moon, sen 10 orsaker att hata dig också började jag kolla lite på Heather fast den var inte så bra såg kanske halva, sen var klockan halv 2 så då gck jag o la mig :P

Idag ska jag också vara med Johanna, väntar på att hon ska bli klar bara, vet inte riktigt vad vi ska göra, vi kanske ska åka skidor på ankarmon om de är nå spår.

Annars blir de väl mest datorn xD

Ajaa jag skriver mer ikväll o berättar vad vi gjorde.

Nu ska jag lyssna på musik: Sebastian Krantz och Ulrik Munther <3

Ha de bra puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0