FÖRLÅT!

Hej!

Jag har världens träningverk i benen!
Var ju på badhsuet o simmade med Alice idag, de var kul fast jobbigt! ;)

Vi var där från halv 4 till 5 typ, inte så länge men de är grymt jobbigt o simma.

Annars har de inte hänt nånting idag, skolan som vanligt bara.

Nu har jag nyss duschat, sitter med hårinpackning nu, ska gå o skölja ur den snart. Sen ska jag se på Jag ska bli stjärna på 4an.

Tänk om man kunde backa tiden och göra om saker man ångrar, gud vad skönt de skulle vara.

Jag har så himla dåligt samvete, önskar verkligen att jag kunde spola tillbaka tiden och göra om vissa saker.
Då kanske allt skulle vara bra nu.

Antar att personen vet vem den är om den läser, men du ska veta att jag saknar dig har jätte dåligt samvete, önskar bara att allt kunde bli bra igen.

Förlåt!

Men nu ska ni inte behöva läsa allt om de, haha xD

Blev ett konstigt inlägg :S

Men ajaa, nu ska jag gå och skölja ur hårinpackningen sen ska jag kolla på tv, och sen SOVA!

godnatt, Sanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0