Dagen

Hejsan :P

Förlåt att jag inte skrev nånting igår men jag orkade verkligen inte, hade hänt lite saker som jag måsta tänka på... men nu är de väl bättre iaf.

Idag var de ju skola som vanligt.

Dagen iaf:

Engelska: Jobbade med nåt häfte man skulle skriva ord i dåtid och nutid typ.
Lästid- ah vi läste då xD
Matte- Jobba i boken, så himla tråkigt, jag HATAR matte, varför ska man behöva sitta o räkna ut massa ekvationer, jag kommer ju inte komma ihåg eller använda de sen när jag har gått ur skolan ändå :o
Lunch, eller egentligen var de no, men vi fick gå tidigare från matten så vi hann äta innan, de var iaf potatisgratäng och nånting.. skinka eller nåt tror jag.
No-Gjorde labbar, vi skulle koppla ihop två batterier och en lampa så de blev seriekoppling och parellelkoppling, jag fattade inte så mycket av de, menmen ;P
Bad/idrott- Vi fick bada fritt hela tiden :D
Sen duscha och basta såklart!
Svenska: Johanna fortsatte läsa boken Alex Dogboy xD Sen fick vi svara på frågor.
Sen slutade vi halv 3 :P

Då fick jag gå hem ensam för Alice och Rebecca fick skjuts och Olla skulle till hälsocenralen, tråkiiigt, men de gick väl ;)

Sen har jag inte gjort nånting, haha jag har verkligen inget liv, de enda jag har gjort i veckan är att simma med Alice och Rebecca xD nästa vecka får vi ändra på de, men jag har inte mått så bra under veckan heller, så jag har inte orkat gjort nåt.

Nu pratar jag med Alice på msn, sen ska jag äta chips och kolla på let's dance.

Skriver kanske mer sen.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0