Badhuset!

Hejhej!

Imorse följde jag med mamma och Inger och kollade på lägenhet innan skolan ;)
Lägenheten var jättefin, hoppas verkligen att vi flyttar dit!

Efter skolan så gick jag och Rebecca på badhuset och simmade, Alice skulle egentligen följa med också men hon hade glömt badkläder, så hon följer med nästa gång ist :)

Vi var där till ungefär 5, sen åkte vi hem med pappa, då gick jag direkt upp i duschen och tvättade mitt hår, som inte var speciellt fint eller lät att borsta, eftersom jag satte upp de medans vi badade.
Men nu är de bra igen, ska bara platta de också :P

Nu längtar jag jätte mycket tills på torsdag, när jag ska färga håret!

Sitter vid pappas dator nu eftersom min är hos mamma o jag gillar inte den här datorn, den är bara dryg de kommer upp massa reklamsidor och mina sidor stängs ner o så.. "/

Men nu ska jag gå upp o göra nåt, orkar inte med datorn.
Puss <3

(blir inga bilder idag eftersom jag inte har nå bilder här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0