Veckan

Hejhej :)

Jag har inte skrivit sen i måndags såg jag :O

Men de har varit rätt mycket i veckan, sen har jag blivit asförkyld också.

Men i tisdags... ja vad gjorde jag då...?
Joo, jag skulle ha åkt till stan med Alice, men vi slutade halv fyra också skulle jag på Calles teater halv sex, också hade jag ont i hvuet också, så vi åkte aldrig, istället gick jag hem och fikade pepparkakor och varm oboy.
Sen vid kvart över fem, åkte vi tillbaka till skolan för att kolla när Calle och hans klass hade teater, jätte duktiga var dom!

I onsdags var de julavslutning i skolan, först så var de fackelsim på badhuset, jag höll på dö därinne, de är så otroligt varmt när man sitter med kläder där, men de var jätte fint iallafall, nästa år är de våran klass som ska ha de, eftersom vi går i 9an då.
Efter fackelsimmet var de lunch, då hade dom ju fixat så hela klassen kunde sitta tillsammans och äta, risgrynsgröt och macka och sånt var de.

Efter "lunchen" var de betygsutdelning med mentorerna i hemklassrummen också satt vi å prata och sånt ett tag efteråt.

Jag fick 10 G och 4 VG, inte jätte dåligt, men nästa år ska jag ha bättre betyg iallfall.

Sen så var de uppträdanden och sånt nere vid cafeterian, de är jätte kul att kolla på när dom leker lekar och uppträder.

Efter de så slutade vi klockan 12 ungefär, då gick jag och Alice hem till mig och var där tills klockan var ungefär halv två, för då skulle Alice klippa sig, efter de så åkte vi in till stan i snöstormen för att handla julklappar, sen satt vi på Jambo och fikade å pratade innan bussen kom.

Idag så har jag varit hos pappa och spelat sims, som jag har väntat på jättelänge nu ;O
Egentligen skulle jag ha varit med Alice, men mamma jobbade och pappa började halv tre, så jag måsta va hemma med Calle, så vi bestämde att ta de efter jul istället.

Jaa... imorn är de julafton :D

Får se om jag hinner skriva nånting innan vi ska till morfar, men annars får ni ha en riktig god jul!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0