Tråkig fredagskväll!

Hej :)

Måste bara säga- Vilken otroligt tråkig fredagskväll, antagligen är jag väl den enda som inte kollar på idolfinalen också.
Men jag vet ju redan att Jay kommer vinna + att de är så långdragen och grymt tråkigt.

Men jag har lixom ingeeeenting att göra, så grymt tråkigt, haha! :)

Idag har jag suttit i cafeterian med Alice, de var väl inte heller speciellt kul, men bättre än att ha vanlig lektioner, fast vi fick gå på svenskan eftersom vi ska redovisa och lämna in häftena vi har gjort, eftersom betygen ska vara satta nästa onsdag.
De gick rätt bra, även om jag hatar att redovisa, de måste vara de värsta som finns!

Haha, men nu känns de som jag bara klagar.

Imorn så ska jag, pappa och Calle till Karin och Matthias på 40-års fest, Karin och Mia fyller 40 på måndag, så dom ska ha "fest" imorn.
Efter de ska jag till Alice och sova där, vi ska basta och kolla på Sunes Jul.

Men nu ska jag väl försöka hitta på nå att göra...

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Kevin Eric Pettersson

ja du kunde ju inte förvänta dig något annat med tanke på att jag inte var där? ;)

2010-12-12 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0