Shoppiiiiing i Gävle imorn

Hejhej :D

Idag har jag varit med Kevin nästa hela dan, vi har bara kollat på film, haha ovanligt vaa?

Filmerna vi kollade på var iallafall Devil och The last exorcism, skräckfilmer båda två, rätt bra var dom iallafall.
Devil tycker jag absolut ni ska se, de är mer spännande och man tror man vet vem djävulen är, så är de inte alls den man tror, sjukt spännande, haha :)

Den andra filmen var ganska konstig och med säääämst slut!
Man fick inte veta vad som hände tjejen som de handlade om och han som skulle driva ut demonen, de var dåligt, annars var den bra, extra + för att de såg ut som att dom filmade själv, lika som Paranormal Activity filmerna.

Inatt så ska jag sova hos Alice och imorn halv 10 så tar vi tåget till Gävle och shoppar :D

Grymt kul ska de bli!

Men nu ska jag ta å göra nå annat.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0