Måndag

Hejhej :)

Måste börja med att säga att de är ju inte alls fyra månader tills vi åker till Turkiet, de är ju fem månader kvar, vi åker i maj :)

Idag har jag, pappa och Calle varit i Lingarö och firat "jul" med Karin, Matthias, Alva, Hugo, Farfar och Mia, eftersom vi inte var med dom på julafton.

Jätte mysigt och roligt har de varit, super god mat och efterätt också!

Jag fick presentkort på Gina och prenumeration (hur stavas de?) på Frida tidningar, så jag är jätte nöjd!

Sen har vi spelat nånting som jag inte kommer ihåg vad de hette på play station iaf, grymt kul var de, haha :)
Även att jag vann båda gångerna jag spelade :Å

Haha, vi kom hem vid halv nio ungefär, sen har jag bara suttit vid datorn och spelat sims.

Men nu ska jag sova tror jag, för jag är jätte trött.

Ha de bra.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0