Julskyltning & Pizza

Hejhej :)

Idag var jag ju med Alice, hon kom hit vid två ungefär, sen har vi inte gjort nånting, typ suttit i min säng och pratat och spelat spel, haha Angry Birds och Unblock me, sjukt beroendeframmkallande spel måste jag bara säga.

Vid fyra så åkte vi till julskyltningen, fast de var typ ingenting där, de brukar inte vara mycket, men iår var de verkligen ingenting, två stånd vi skolan också inne på folkets hus, fast dit gick vi aldrig in.
Vi stog och pratade med Jesper, Albin och Andreas en stund, dom sålde lotter för badmintonen, tycker synd om dom som fick stå där ute en timme.

Jag och Alice gick till pizzerian och åt där istället, vi satt där ganska länge och pratade.
Kul var de iallafall.

Nu ska jag ta och plugga lite spanska, eller så börjar jag med son, som jag inte ens har kollat på -.-

Ajaa,  vi hörs imorn iaf.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0