INGEN DATOR!

HEEEJ :D

Nu är de såhär att min dator har gått sönder, så jag har inte haft nån dator sen i fredags och de funkar inte att mobilblogga heller, måste verkligen ta och kolla upp de!

Pappas riktiga dator har också gått sönder och han får aldrig sin nya som han har beställt, så just nu är vi utan dator, förutom den här som jag har nu, som vi hade när jag var liten, som är aaaaaaaaasseg!

Men jag lovar att jag ska skriva ett inlägg med massa bilder, så fort jag får tillbaka min dator igen.
Ev, så kanske jag kan låna en sladd till den (de är den som har gått sönder) så jag kanske skriver senare, vi får se.
Annars har jag ingen dator förns jag har fixat min ;/
Så ni får vänta.

Ville bara berätta de, nu ska jag duscha!

Puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0