Dålig uppdatering

Hejhej :)

Dålig uppdatering dom senaste dagarna, jag kommer inte ens ihåg vad jag har gjort.
Eller jo, jag skulle ha haft tjejkväll med Alice, Rebecca och Olla på fredags, men både jag och Alice är förkyld också hade vi ingenstans att vara, så vi struntade i de, vi tar de en annan gång istället.
Så igår var jag hemma hela dan, riktigt skönt var de.

Idag har jag inte heller gjort så mycket, mest suttit vid datorn, men jag har faktiskt städat mitt rum och bytt gardiner, så nu är de julfint här inne.

Imorn ska jag ev på Gudstjänst med Alice på förmiddan, vi måste gå 8 gånger för konfirmationen (fast de kanske jag har sagt?) så vi måste ju börja med de snart.

Sen på eftermiddan så ska v i på julskyltningen är i Igge, de är väl inte så mycket egentligen, men de är lixom till, jag har gått varje år sen jag var liten, så lite mysigt är de ju faktiskt.

Men nu ska jag ta och locka håret och övertala Alice att vi ska gå på gudstjänst imorn och sen ska jag väl sova.

Vi hörs!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0