Dålig uppdatering

Hejhej :)

Dålig uppdatering i veckan.

Jag har inte skrivit nå sen i söndags tror jag?
Men vi har haft mycket prov den här veckan.

I måndags då gjorde jag faktiskt inget speciellt, jag gick hem efter skolan, sen åt vi tacos, sen pluggade jag spanska nästan hela kvällen.

På tisdagen så var jag på kofan, de var faktiskt rätt så kul, vi körde hela havet stormar, också skulle vi gissa vilken av massa drickor som var riktig cola, och på slutet körde vi med andra ord.

Efteråt så var jag med Alice, vi skulle egentligen plugga so, men de slutade med att vi pluggade kanske en timme, sen satt vi och pratade i tre timmar, även att vi åt upp en halv burk med pepparkakor.

Idag har jag varit med Kevin, vi gjorde inge speciellt, typ bara legat på hans säng o pratat, haha :)

Men nu blev de ett väldigt konstigt inlägg känner jag.
Så jag slutar nu.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0