Ankarmon :D

Hejhej :)

Igår orkade jag inte skriva nå, men jag var med Kevin efter skolan, till halv 6, då gick jag hem för jag skulle till Anna och Conny och vara barnvakt vid kvart i sex.
Jag var där till halv 8 ungefär då kom Conny hem och sen gjorde jag inge mer än att sitta vid datorn hela kvällen, haha :)


Idag i skolan så hade vi klädsim, så grymt jobbigt! Vi skulle simma 20 länger med kläder, jag hade bara thigts o en tröja, men de var ju tungt ändå, även att vi kom försent til badet för de var nå småungar som tog ALLA duscharna och dom blev aldrig klar, så vi blev klar typ sist av alla, och sen kom vi sist till matten också -.-
Jag hatar badet!

Men efter skolan så följde jag med Alice hem, då fikade vi lite sen bytte vi om och tog med oss Alice pulkor och åkte upp till Ankarmon tillsammans med, Rebecca, Patrik, Jesper, Roni, Andreas, Rikard och Kristoffer.
Sen åkte vi pulka på gamla ankarmon, grymt kul var de!
Även att jag och Patrik förstörde Alice pulka när vi åkte -.-
Sen hade vi typ snöbollskrig också, men efter nån timme så blev de avkallt, så vi gick in i omklädningsrummen också satt vi där ganska länge, jag kom hem vid 7 ungefär.

Men de var jättekul, vi måste verkligen göra om de snart! :D

Nu ska jag lyssna på musik och plugga engelska.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0