Soooool

Hejhej :)

De blev inge Alice idag, de blev bara konstigt, eftersom jag skulle ha Hobbe hela dan också kunde jag inte va med henne förns vid halv 6, så vi bestämde att vi skulle vara med varann imorn istället.

Istället så har jag varit ute och gått med Hobbe, bakat äppelpaj och nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Nyss var de jätte soligt och fint ute, fast nu försvann solen, de skulle bli regn idag tror jag, men vi hoppas att dom har fel!

Jag tror jag ska ta och städa mitt rum, för när vi åkte till Leksand så slängde jag ut alla kläder på golvet, för jag behövde väskan att packa i + att jag tappade ögonskugga i golvet också som jag inte har dummsugit upp än, haha :)
Men jag vet inte, vi får väl se.

På fredag så kommer Olivia hit också :D Ska bli så gryyyymt kul, har inte träffat henne sen påsklovet nu :o
Och Micke och Sandra har jag inte träffat sen jag var där typ på höstlovet tror jag, så de ska också bli kul.
Hon stannar tills på måndag, så i helgen blir de nog också dålig uppdatering.

Men nu kom solen tillbaka så jag ska gå ut och sola lite tror jag :)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0