SNART

Hejhej :D

Har hållt på packat hela morgonen nu, känns de som iallafall.

Jag hatar verkligen att packa, för jag vet aldrig vad jag ska ta med mig också tror man att man har med sig allt också har man glömt nånting ändå.
Men jag tror jag har de mesta nu, hoppas de iallafall, men de märker vi väl sen :)

Nu ska jag ta och packa de sista och vänta på att pappa kommer hem från affärn, då ska jag äta mat, och sen åker vi väl tror jag.

Hoppas att ni får en jätte bra helg allihop, så hörs vi på måndag igen!

Puss & kram

________________________________________________________________________________________________

Till er som skickar sms; Mina gratis sms är slut, så jag vill spara på mina pengar, men ni kan ju alltid ringa ist! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0