Sjuk :/

Hej :)

Mår inte alls nå bra nu, är trött, har ont i huvet och halsen osv...
Har bara legat i sängen och kollat på film idag, tänkte kolla klart på Eclipse, men de är så otroligt dålig bild, så de är inge kul att kolla.

Om nån timme så ska jag åka till mamma och gå ut med Hobbe, eftersom hon jobbar och sen ska jag väl försöka ta mig in i duschen, så får vi väl se om de blir nån skola imorn... :)

Men nu ska jag gå ner och äta nånting.

Hörs senare!

Puss & kram

________________________________________________________________________________________________

De är nå fel, så de går inte att ladda upp bilder, de står bara "sidan kan inte visas" varje gång jag försöker, har varit så i flera dagar nu.... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0