Ny header!

Hejhej :)

Nu har jag fått ny header äntligen, de är Alice som har gjort den och Evve la in den, tack! :)
Jag fattar fortfarande inte de där med koderna, eller jo en del, fast de brukar alltid bli så konstigt när jag ska göra.
Men nu är de fixat iaf! :)

Har suttit vid datorn nästan hela dan, roligt liv jag har känner jag.
Men nu är de ju fullt upp hela veckan, som jag har berättat.
Och sen kommer förhoppningsvis Oliva hit också snart, längtar tills hon kommer! :)

Nu ska jag fixa lite bilder, och sen ska jag nog kolla på film och sen sova.

Imorn tar jag och Alice halv 1 bussen in till stan och går på stan och sen hem hit och kolla på Hannibal Rising och Fredag den 13, den nyaste av dom.
Kul :)

Men vi hörs imorn.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: jesper

jag,ablin och ante tar också den bussen :p

2010-08-01 @ 23:32:55
Postat av: Sanna

hahha okej, fast vi åkte aldrig buss :)

2010-08-04 @ 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0