Möblerat om :D

Hejhej :)

Jaa idag var de sista dagen på sommarlovet, jag har faktiskt bara varit hemma idag, också har jag möblerat om i mitt rum också, heeelt själv, känner mig rätt duktigt faktiskt.
De blev mycket bättre än förut också, ska försöka fixa nå bilder så får ni se imorn hur de blev.
Fast lite tråkigt att jag inte har nå "före" bilder.

För ett tagsen så pratade jag med Olla på msn, de var längesen, har inte träffat henne på hela sommarlovet ju!
Så nu längtar jag till måndag, jag saknar dig! <3

Imorn så ska jag ner till pappa för att Calle ska ha kalas där så jag ska hjälpa han o mamma lite där, för jag har ändå inget att göra.

Men nu så ska jag ta o kolla på nån film ett tag tror jag.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Olla

jag saknar dig oxå <3

2010-08-20 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0