Lyskväll? :O

Hej :)

Vaknade vi halv 8 idag, kul när de är helg lixon.. men de brukar ju vara så när man går i skolan och är van att kliva upp tidigt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, är fortfarande förkyld och har ont i huvet, men de kanske blir bättre sen.

De är ju lyskväll ikväll också, nånting som jag helt hade missat faktiskt, vi brukar åka ut till Kuggörarna på kvällen tillsammans med farfar, Karin, Matthias, Alva och Hugo, men annars brukar vi inte göra nå speciellt.

Vad brukar ni göra?

Men nu ska jag ta och kolla på en film tror jag och sen ska jag väl kliva upp och hitta på nånting.

Ha en bra dag!

puss & kram


Kommentarer
Postat av: jesper

hoppas du blir bättre :)

2010-08-28 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0