Lillen ;/ <3

Hejhej :)

Idag har jag varit borta hela dan nästan, kom hem för ungefär en halvtimme sen och då har jag bara duschat och sen satte jag mig vid datorn.

Idag i skolan så började vi med spanskan igen, vi jobbade ingenting men de ska faktiskt bli jätte kul att börja med de igen tycker jag.

Vi började också med matten idag, de var ju inte lika kul kan jag ju säga, känner att jag har glömt de mesta under sommaren, för jag fattade verkligen ingeting och ändå var de repetion av de vi jobbade med i 7an, men de gå väl förhoppningsvis bättre sen.

Efter skolan idag så var jag med Olla, de var verkligen hur länge sen som helst, men vi spelade iallafall Wii ett tag, vi tänkte köra igenom alla spel som fanns på Resort men vi hann inte ens hälften för sen skulle jag äta och efter de så kollad vi på Linas Kvällsbok, den filmen är verkligen helt sjuk, haha, men den är så himla rolig och vi har sett den jättemånga gånger nu, haha.

Men vid sex så skulle vi åka till stan så då gick Olla hem också åkte vi till farfar för att hjälpa han och Matthias att bära ut ett piano + lite andra grejer och köra de till Karin å dom, så då fick jag ju träffa Alva och Hugo också, som jag inte har träffat på hur länge som helst!

Ah sen så körde vi lite grejer upp till lägenheten på Kristineberg också, och den lägenheten är så mysig, jag vill också bo där uppe! Hela de området är verkligen jätte fint!

Jaa, jag kom ju som sagt hem vid 9 då och då gick jag och duschade och nu sitter jag här och pratar med Kevin.

Men snart så ska jag väl sova så jag orkar gå upp imorn.

En annan tråkigt sak som hände idag är att mamma har varit och avlivat våran katt Lillen, hon var jätte gammal och helt slut, hon kunde inte ens andas riktigt, hon var över 18 år, så jag har levt med henne sen jag föddes, så de är jätte konstigt att hon inte är kvar längre, saknar henne! <3

Nu ska jag gå och borsta håret och sen ska jag fortsätta prata med Kevin.

Puss & kram

Till Johanna Engström- Jag svarade på din kommentar i samma inlägg som du skrev den i :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0