Grattis Wilma!

Hejhej (:

Jag kom hem från skolan för ett tag sen, hämtade Calle på fritids också, så han är hemma med mig.

De har varit en ganska seg dag idag, först hade vi spanska i en timme, vi brukar ha i 40 minuter bara.
Sen hade vi lästid i 40 minuter och jag har världens tråkigaste bok, så den timmen var huuur lång som helst :O
Non och bilden var väl dom enda lektionerna som gick ganska fort, sen sista timmen så hade vi so och de är hur tråkiiiigt som helst, en timme hade vi och då kollade vi på en film om nånting som jag inte kommer ihåg vad de hette just nu, men jag fattade ingenting av de iallafall och sen pratade Brentan resten av timmen.

Och under son fick jag nå himla hostanfall, haha, pinsamt att jag typ höll på hosta hela tiden när hon prata.
Fattar inte varför de alltid blir så, varje gång jag blir förkyld så slutar de med att jag hostar hur mycket som helst.
Mest på eftermiddan och kvällen också, de är jätte konstigt :S

Föresten idag så fyller min kusin Wilma 1 år!
Vi skulle ha åkt dit o firat henne egentligen men då skulle mamma på nån kurs o så, så de blir försent, så de får bli nån annan dag istället.

Men GRATTIS till världenssötaste Wilma iallafall! <3

Nu ska jag ta o göra nå annat så hörs vi ikväll då :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0