Barnvakt :)

Hejhej :D

Idag har de regnat typ heeela dan, tråkigt!

Men jag var ju iaf till stan med pappa och kollade på mobiler och var till farfar en sväng.

Och sen när vi kom hem så gick jag ut med Hobbis och sen åt jag mat och sen så var klockan 3.

Då fick jag över till Anna och Conny för att vara barnvakt eftersom att både Anna och Conny jobbade.

De var bara Leya som var hemma, eller Kevin och hans kusin var också där, fast dom klarade ju sig själv + att dom åkte på fotbollsträning sen.

Jag och Leya var iaf inne och lekte en stund och sen gick vi ut i regnet, fast de fanns inte så mycket att göra eftersom de var så blött, men vi var nog ute i en timme iallafall.
Och sen gick vi in och jag gav Leya mat.

Sen gjorde vi inget speciellt, typ åt glass och byggde koja, hon skulle "gömma sig för monstren" haha, gullunge!

Vid halv 8 så gav jag henne välling och sen gick jag upp och la henne vid 8, och då kom Conny hem också.

Så då gick jag till pappa också skjutsade han mig till mamma och nu sitter jag här :)

Föresten så har jag beställt en ny mobil nu.

Experia X10, har faktiskt velat haft den ganska länge, dock inte den där mini mobilen som är pytteliten utan den stora.

Så nu har jag beställt den, eller pappa har beställt den åt mig :)
Också har vi tagit abbonemang, så nu kommer jag alltid att ha gratis sms! GRYMT! :D

Nu ska jag ta o kolla lite på datorn.

Imorn ska jag va med Alice tror jag, LÄNGESEN nu de!

Ajaa, vi hörs imorn!

Puss & kram

 


Kommentarer
Postat av: jesper

lyllo ja vill också ha den :)

2010-08-11 @ 03:11:52
Postat av: Olla

sånt där mobil kanske Malak också kommer få:)

2010-08-11 @ 19:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0