tjugifemteapriltvåtusentio

Hejhej alla som läser :)

Nu har vi flyttat, vi har burit saker och packat upp lådor heeela dan, men de blev riktigt bra iaf.
Mycket bättre än på gråsten, längtar tills vi ska dit imorn.

Fast nu har jag fått jätte ont i handleden igen, vet inte om jag har sagt de förut, men jag har iaf haft jätte ont i handleden sen i onsdags, vet inte vad jag har gjort, men jag har inte kunnat röra eller hålla i nånting med höger hand.
Nu hade de börjat bli bättre, men idag har jag håll på bära lådor o sånt, så nu har de börjat göra ont igen
Har iaf lindat den nu, så kanske de inte bli så farligt.

Idag har de också varit jätte varmt och skönt ute.
Jag tänkte på en sak idag, att när jag och min kompis var små, så skrev vi upp vårtecken i en bok, hittade den boken för några dagar sen och några av tecknen var:
1. Vi får cykla
2. Man kan gå ute i lite kläder
3. De kommer blommor

och jag har ju börjat cykla, suttit ute i bara t-shirt och thights och de har ju kommit blommor, alltså är de vår på riktigt nu! ;)

Nu ska jag gå och duscha sen ska jag packa och passa på att mysa med kattungarna innan vi ska till mamma.

Skola imorn igen, men på fredag när de är valborg ska jag ha myskväll med Alice och Olla, med tacos, godis, film och majkasa såklart.

Ska ni göra nå speciellt?

P U S S  O C H  K R A M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0