Tillbaka!

Hejhej :)

Jag vet att de har varit riktigt dålig uppdatering som senaste dagarna, men min dator fick ju som sagt nåt virus o dom andra dagarna har jag verkligen inte hunnit!

Men nu ska jag uppdatera iaf :)

I måndags efter skolan så följde jag med mamma, pappa och Calle till Söderhamn, för Calle skulle få nya skor, hittade även ett par grymt snygga skor som jag ska köpa till sommarn.

I tisdags gick jag på stan med Alice, jag köpte ingenting förutom macka på jambo, men vi hade kul iaf.

I onsdags (igår) så var jag hemma och pluggade spanska nästan hela dan, morfar kom på kvällen för mamma skulle på föräldrarmöte på skolan.

Idag fick vi påsklov! :D
Efterlängtat kan man ju säga.
Var med Alice efter skolan och vi gick till pappa och kollade på kattungarna, så grymt söta!
De blev 5 st, men pappa vill inte ha kvar alla, egentligen vill han ta bort alla, men jag ska få ha kvar 2 st iaf, fast vi ska ju försöka hitta nån som vill ha dom, vi ska inte ha dom själv.

Vi var hos Madde och André också, för att gratta Madde som fyllde år igår.
Grattis! :D

Nu ska jag ta och kolla på en film och sen sova för jag är så himla trött!

Jag kan inte lova att uppdateringen blir den bästa under lovet, men jag ska försöka uppdatera varje dag iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0