Redan april?

Hejhej :)

Tänk att de redan är april, gud vad fort tiden går!

Idag har jag faktiskt inte gjort nånting, jag och mamma var ner till morfar och fikade en sväng sen var vi ner till pappa och kollade på kattungarna och hämtade wii, annars har jag bara varit hemma, har inte haft nån lust att göra nånting heller.

Men jag måste bara säga att jag har världens sötaste kattungar, längtar tills vi kommer till pappa på måndag, så jag får ligga i sängen och gosa med dom hur länge jag vill <3

Jag pratade även med min kusin Olivia idag, hon bor i gävle (de har jag nog sagt nån gång va?) så vi träffas ju inte så ofta, men hon ska iaf komma hit på måndag och stanna till onsdag, så de blir kul!
Saknar henne.

Imorn är de påskafton och vi ska till morfar och Inger o äta på eftermiddan, men annars brukar vi inte fira påsk speciellt mycket.

Hur brukar ni fira påsk? (om ni gör de)

Resten av kvällen ska jag nog kolla på film också ska jag kolla på talang kl 8, men de blir nog tidig kväll ikväll, för jag är jättetrött.

Vi hörs imorn.


P u s s  o c h k r a m <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0