Konstigt inlägg

Hej!

Jag glömde helt bort bloggen idag, fast jag har inte varit hemma så mycket.
Dagen började med att jag mötte Alice vid järnvägen och sen cyklade vi till skolan o hade massa lektioner.
Efter skolan så var jag med Alice, vi spelade kort med Frida, sen vid 4 så skulle jag hem o äta o efter de, eller vid halv 6, så åkte jag och mamma till forsa för jag skulle på massage där, grymt skönt var de.
Vill gå dit fler gånger!
Kom hem vid 7, sen har jag bara pluggat spanska och pratat med Alice.

De här blev ett konstigt inlägg, men jag är så himla trött så jag vet inte vad jag skriver.
De blir ett bättre o längre inlägg imorn! Promise!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0