Heeelg!

Hejhej!

Nu är de heeelg, äntliiiigen!
Fast veckan har gått riktigt fort, precis som alla andra veckor.
Snart är de sommarlov!

De har inte hänt nå speciellt i veckan heller, förutom en del saker, som jag inte kan eller vill berätta om, men jag hoppas att de blir bra <3

Jag vet inte riktigt vad som händer i helgen, eller på söndag ska jag ju hjälpa mamma att flytta!
Äntligen, 2 dagar kvar!
Imorn ska jag nog ta och städa mitt rum tror jag, om jag inte ska vara med nån, eller göra nåt annat.
Men vi får väl se vad som händer.

Nu ska jag fortsätta prata med Jesper, sen ska jag nog kolla på film och sen sova.
Vi hörs imorn.

Puss och kram <3

De går inte att lägga in bilderna som jag tänkte lägga in, så ni får se dom imorn ist! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0