Grym dag igår :D

Hejhej alla ni som läser!

Kom hem från Alice för ett tag sen, hade grymt kul igår :D
Vi var till pappa och kollade på kattungarna, sen gick vi till preem och köpte glass också åt vi grillat, så himla gott, har verkligen saknat de!

Sen på kvällen så kollade vi på tv/film och kollade på mobiler och jag måste bara säga att Alice är  verkligen sääämst ibland.

Men jag hade iaf en grymt rolig dag/kväll/natt!

Fast jag fick åka hem vid 11 idag, då hade jag nyss vaknat.

Men jag skulle hinna duscha o sånt innan vi ska hämta Olivia.

Nu har jag iaf duschat och ska sminka mig o platta håret, vid 1 kommer Olivia med tåget sen ska vi till Karin och äta mat :)


Vet inte när jag hinner skriva igen, men vi får väl se.

Ha de bra så länge! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0