Amy Diamond

Hej!

Förlåt att jag inte skrev nånting igår, men jag hade så ont i huvet på kvällen, så jag orkade inte.
Men ska berätta om gårdagen!

Först åkte jag till stan vid halv 1 och gick till volvo och mötte Alva.
Sen gick vi in o ställde oss vi scenen, de var inte så himla mycket folk, vi stog ganska nära, men de var några som var längre än Alva som stog precis framför henne, så hon såg inte så jätte mycket o inte kunde vi flytta oss heller.
De var jätte bra iaf, tyckte inte att Amy Diamond var så jätte bra förut, men efter att jag såg henne igår, så har jag ångrat mig, hon är faktiskt jätte bra.
Sen när hon skulle skriva autografer kom vi på att vi inte hade nån papper, så vi SPRANG upp till dollar o köpte papper sen tillbaka till volvo och ställde oss i kö.
Vi fick stå ganska länge o sen kom dom och stängde av kön nästan precis bakom oss, så vi hade tur som hann.
Vi fick iaf autograf och jag knäppte kort på Amy och Alva.


vid halv 3, så kom pappa och hämtade oss, så skjutsade vi Alva till farfar för att Karin och Hugo var där.
Sen skjutsade han mig till ankamon för att Calle spelade innebandymatch där, dom spelade två matcher o vann båda.
Sen åkte vi till pizzerian o åt pizza tillsammans med mammas kompis och hans barn.
Sen åkte vi till pappa för att han skulle byta däck på mammas bild, passade på att gosa med bebisarna som har blivit riktigt stora nu.
Sen kom Ella också dit och vid halv 6 så åkte vi till badhuset, de är jättekul o bada med Ella, hon är inte ett dugg rädd för att hamna under vattnet eller nånting, hon står på kanten och hoppar utan armhuddar, de är ju grunt med ändå.
Vi var iaf där till halv 8, sen åkte vi hem och kollade på tv.
Pratade med Jesper på msn en stund, men jag hade så ont i huvet så jag gick och la mig vid 11.

Idag så var jag ute med Ella en stund, knäppte kort på henne, ska lägga upp några senare, men de får bli ikväll.
Sen vid 12 så kom Annika och Wilma hit.
Så jag passade på att gosa med min gullunge!
För er som inte vet så är Wilma min och Calles kusin hon är 7 månader och världens sötaste.

Sen när dom åkte hem så har jag inte gjort nå speciellt.
Mammas kompis är här nu o mamma ropar så jag ska gå och vara lite social med dom.

Men vi hörs senare, så kommer de fler bilder också!

Puss och kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0