Jag har ont i min axel!

Jag har så himla ont i min axel!
 Jag har haft de ganska länge, men bara nån gång ibland men då brukar de gå över efter ett tag igen.
Men förra veckan när jag var med Alice Olla o Rebecca så fick jag ont igen, men då gick de inte över eller jag tog alvedon när jag kom hem då gick de över men sen kom de tillbaka igen dagen efter.

Först börjar de göra ont typ vid revbenen när jag andas och sen så börjar de värka i axeln.

I början var det inte så farligt, men sen blev det värre och värre och nu gör de jätte ont hela tiden, kan inte ligga på vänster sida heller för då gör de så himla ont kan inte andas heller då för de gör så ont "/
Men idag beställde mamma tid på hälsocentralen så jag ska dit imorn efter skolan, hoppas dom kan göra nåt för de är jätte jobbigt "/

Ajaa dagen då:

Vi hade sovmorgon till 09.25, skööönt :D
Cyklade med Olla till skolan o hade lästid.
Sen var de idrott vi skulle gå eller springa till Ankarmon och tala om för Monika eller Johanna att vi hade kommit dit.
Jag och Alice sprang hela vägen dit, och vi fick jätte mkt beröm av Monika, vi var dom enda i klassen som hade bytt om o sprungit ;P

Sen gick vi ner till Alice o drack vatten och Alice bytte om o så, Sen BYTTE hon väska o i hennes andra väska låg mina nycklar som Olla hade tagit, men de kom hon inte på förns vi var på skolan igen.
Så då fick vi cykla tillbaka till Alice o hämta mina nycklar vi åt lunch där också eftersom vi inte hann äta på skolan.

Sen cyklade vi iaf tilbaka till skolan och hade spanska, so och slöjd, sen 15.30 så slutade vi, cyklade hem med Olla Malak och Rebecca, eller Malak fick gå med sin cykel för nån hade gjort punka på hennes däck :O

Men nu ska jag gå och mata kaninerna xD

Hare bra puss, Sanna <3

Hittade en jätte gammal bild på mig o Calle xD
Inte så bra men jag hade nyss fått min kamera då, så var väl inte så duktig på och knäppa med den ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0