Bebisar <3

Hejhej, nu var de ett tag sen jag skrev. Men jag har gått i skolan som vanligt, gjort läxor o så. Fast vi har inte så mycket läxor, bara engelska o spanska den här veckan, o spanska förra veckan :D Skööönt.

I veckan har jag inte gjort nå speciellt, bara varit i skolan som vanligt. Igår var jag med Alice, Rebecca o Olla, vi kollade på film The Unborn och Besökarna, tror jag den hette... Dom var asläkiiiiiga, speciellt Besökarna, The unborn har jag sett så många gånger nu, så den är inte så läskig längre.
Jag o Olla var väl där till 19.00 sen cyklade vi hem. När jag kom hem så åt jag mat, tränade på glosor, o duschade.

Idag har jag varit i skolan till halv 3, Sen cykla jag hem med Olla, sen satt jag vid datorn bara ;)

Jag har fått så ont i min arm/axel har haft de ganska länge, men får de bara ibland, de typ värker från axeln o ner en bit i armen, o de gör jätte ont!
Nån på mammas jobb sa att jag skulle smörja med nån salva i några dagar, så skulle de gå över sen, de kunde vara inflammation nånstans, jag kommer inte ihåg xD.
Men om de inte går över om ca 5-6 dagar så ska jag gå till hälsocentralen...
Hoppas de hjälper med salvan iaf.

Nu ska jag äta chips o gosa med mina bebiiiiisar :D
Hare bra, puss <33












Mina små bebisar <3
De gick inte o lägga upp bilden på bara den bruna.. vet inte vrf..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0