Kaniner som rymmer!

Hej!

Idag var jag ju med Johanna. Vi åkte in till stan vid halv 1, åkte till dollar o köpte selar/koppel till kaninerna, o jag köpte sminkbortagning ;)

Sen när vi kom hem så skulle vi gå ut med alla fem kaninerna i koppel. Först så skulle vi ju lyckas fånga dom stora kaninerna, de gick ju sådär, men Calle hjälpte oss o han fick tag på dom till slut iaf. Då skulle vi ta in alla o sätta på dom koppel, de gick bra iaf.
Sen gick vi ner på gräsmattan med alla fem kaninerna, O när vi satte ner dom så började min kanin o rymma (den stora då) o den sprang under "vattentunnan" eller vad de heter.
Men när jag jagade den så var ju Johanna ensam med dom andra 4, så då tappade hon Fläckis så hon sprang under altan/poolen.
Men vi måsta ju försöka få fram min kanin, men vi kunde ju inte lämna dom små för då skulle de komma nån katt och äta upp dom. Så vi fick ropa på Calle, så han passade dom små. Vi lyckaded iaf få fram kaninen, lr den sprang ut men den sprang in i buren för den var öppen så då stängde vi in den där.
Sen när vi kom tillbaka till kaninungarna så stog vi där o dom var på marken. Då kom Disel och tänkte ta dom (hon vill äta upp dom)  och Johanna såg inget, så jag fick springa o ta alla kaninungarna, som satt fast i studdsmattan också!
Men jag hann iaf innan Disel tog dom.
Sen så orkade vi inte ha dom ute nå mer, så vi stängde in dom, och sen gick vi till altan och försökte få fram Fläckis sóm var kvar ute.
De gick väl sådär
Men när jag hade lagt mig i jorden med mina nya jeans (!) så fick vi fram henne som tur var.
Då tog vi in Fläckis o bebisarna o hade dom på mitt rum ett tag.

Sen cyklade vi hem till Johanna, vi gjorde inget speciellt.
Sen cyklade vi hit igen, då åt vi tacopaj, gott :D
Sen gick vi upp på mitt rum o åt godis o kollade på film.
Sen vid halv 9 så följde jag med Johanna en bit när hon skulle hem.
Nu ligger jag i sängen och äter godis o kollar på tv.


Ha de braa, puss, Sanna <3



Jag tänkte knäppa bilder bär vi var ute, men vi hade ju så mycket att göra så jag hanna inte, så drf blir de inga bilder idag "/
Men ska knäppa lite bilder imorn så får ni bilder då ist :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0