Dagen!

Heej :)

Imorse klev jag upp 7, sminkade mig och plattade håret o så. Sen vid 08.50 så cyklade jag till Olla och Malak, vi kom till skolan typ vid 8. Då gick vi upp och väntade tills vi började, först hade vi mentortid, sen avslappning.

På avslappningen så skulle vi ligga på madrasser nere i skyddsrummet o Monika släckte alla lampor så de blev kolsvart!

Ajaa efter avslappningen så hade vi ju rast o sen bild, de gick ju jätte bra, bara för att jag är bäst på att rita.
Medans vi väntade på att Biggan skulle komma så var de nån som kastade en godis i Ollas öga, stackarn, hon blev helt röd i ögat "/ Men de gick över sen iaf.

Efter bilden så var de So då kollade vi på nånfilm om digerdöden, Usch den var jätte äcklig, man fick se massa typ ruttna människor :S

Efter so.n så vare iaf lunch- Pannkaka, de var väl ganska gott :)

På lunchrasten så gick jag Olla Alice o Rebecca till rättpris, sen när vi kom tillbaka så hade matten redan börjat. Men Larsa sa inget iaf.
Vi jobbade väl inte så mkt, satt mest o prata ;)

Vid 1 så kom de nå brandmän typ som skulle prata om bränder. tråkiiigt var de. 1 timme pratade dom.

Men vid 14.00 så vare dom iaf klar så då fick vi sluta. Egentligen skull vi ha slutat 15.20.
Cyklade hem med Olla o Alice och Rebecca också en bit.
När jag kom hem så åkte jag in till dollar med mamma o Calle. Jag köpte hårinpackning och deodorant :)

Sen vid halv 5 så åt vi mat- mcdonalds :P

Nu har jag nyss duschat och sitter o pratar med Alice på msn xD

Ajja hare bra, puss, Sanna <3



Datorn är så seg så de går inte o ladda upp nå bilder, sry "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0