Tråkig dag!

Hej allihopa, jag var med Johanna hela kvällen igår så därför hann jag inte skriva nånting då.


Idag har jag varit hemma och haft tråkigt!
Har suttit vid datorn nästan hela dan, eller jag har varit ute med kaninerna lite också.

Tyra-Li kom hit vid 15.00 och ville vara med mig, eftersom jag inte hade nåt att göra så fick hon väl därå. :)

Vi hoppade studdsmatta och spelade sims.
Sen skulle hon hem vid typ halv 5 för dom skulle få främmande, så då spelade jag sims själv ist.

Vid 17.00 så kom pappa och Calle hem, då åt vi mat: Köttfärsbiffar och potatis- Gott!
Sen har jag bara suttit vid datorn...


Föresten den 23 September ska jag klippa mig och göra slingor.
Men jag vet inte om jag ska ha raklugg eller snelugg
Och jag vet inte om jag ska göra några bruna slingor eller om jag ska göra blonda slingor i hela håret så de ser blont ut.

Vad tycker ni raklugg eller snelugg, blonda eller bruna slingor?

Men nu ska jag göra nånting annat än o sitta vid datorn
Ha de bra, puss Sanna <3

(Har bilder på mig och Johanna, men jag vet inte om jag får lägga upp bilder på henne, då därför får de bli lite gammla bilder ist)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0