Torsdag ;)

Heej :)

Idag gick vi till 14.10 i skolan, sen åkte jag till stan med mamma och Calle för och köpa present till Ella som fyller 3 på måndag :D
´
Jag fick 400 av mamma också för och köpa en adidasväska, tack! <3

Vi hann inte vara där så länge eftersom jag skulle till Ulla vid 16.00.

Hon knäckte min rygg (igen!) de är inte skönt, men idag var de sista gången iaf, så nu hoppas jag att de inte kommer tillbaka nå mer.

Efter jag hade varit hos Ulla så åkte vi till McDonald och åt.

Sen åkte vi till Göran och Annika, o träffade sööötaste Wilma igen :D <3
Kuul :P

Sen åkte vi hem och då gjorde jag engelskaläxan.

Vi ska ha matte och no prov nästa vecka "/ och om ca två veckor ska vi ha prov på musiken, och v.42 så ska vi ha engelska prov... så får väl ta o börja plugga snart nu.

Annars har de inte hänt nåt speciellt, finns inte så mycket att berätta.
Eller jo, Igår skulle min farmor ha fyllt år, men hon dog för 2 årsen. Saknar henne jätte mycket.
Men GRATTIS världens bästa farmor!!! <3

Men nu ska jag gå och duscha.

Puss Sanna <3



 Söta va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0