Sovmorgon!

Heejhej :D

Idag hade vi sovmorgon till 09.25, skööönt!

Kom till skolan och hade lästid, sen hade vi idrott, basket.
Först skulle vi typ träna på att studdsa till varann, och de gick ju bra eftersom bollarna studdsar så bra! (eller inte!) Sen spelade vi match, de var 4 lag, så man fick spela tre gånger. Jag var med Martin Roni och Rickard.
De var väl inte så jätte kul menmen.

Sen var de lunch korv och potatis "/ fast jag och Olla gick till rättpris först och fick pengar av pappa sen köpte vi winerbröd. Men vi gick och åt mat först iaf!

Sen efter lunchrasten så var de spanska då tränade vi på klockan, sen var de so, då skulle vi svara på nå frågor i boken, konstiga frågor vare :S

Ajaa sen efter son så var de rast och sen slöjd, gjorde klart min slöjdpåse, sen började jag göra ett örngott.
Sen så slutade vi vid halv 4. Då cyklade jag hem på min cykel som styret har gått sönder på, så de gick väl sådär att cykla med den.

När jag kom hem så kollade jag på Top Model och åt mat, sen har jag pluggat, chattat på msn o frågat Jesper om typ alla frågor som vi ska ha på provet, haha tack för att du svara iaf :D sen har jag typ kollat på tv.

Nu ska jag kolla på idol, och sen house. Imorn blir de Olla efter skolan!

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0