Pizza :D

Hejhej, jag skriver lite nu medans jag väntar på mamma och pappa :)

Idag spelar ju Calle fotbollsmatch i hudik, jag tänkte följa med först, men då måste jag kliva upp kl 7 så jag orkade inte.
Men dom ska äta pizza med fotbollslaget + föräldrarna sen så då ska mamma eller pappa hämta mig så ska jag följa med då ist :)

Idag är min rygg o allt mycket bättre, TACK TABLETTERNA :D
Har fortfarande lite ont när jag andas o i axeln, men jag kan gå och andas normalt nu iaf, så himla sköööönt!

Ska ju tillbaka till Ulla imorn igen, så jag hoppas de går över efter de.

Idag fyller Evve 13, GRATTIS! <3<3


Nu ska jag gå o göra mig klar ifall dom kommer, skriver med ikväll, ni får bilder då också.

Hare braaa, puss Sanna <3

Kommentarer
Postat av: Evve

Hihi Tack så mkt <3<3

2009-09-20 @ 14:37:04
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Sanna

Evve- Varsegod :D <3<3

2009-09-20 @ 16:42:19
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0