Marknad!

Länge sen jag skrev nu, men de har inte hänt nåt speciellt har bara varit i skolan som vanligt.

Nu i helgen så är de ju marknad, skulle ha gått med Olla o Malak igår o sen skulle vi träffa Alva Evve o Hanna där. Skulle åka in med Olla vi skulle åka 8, men när jag ringde henne halv 9 (!) så sa hon att dom skulle äta, så dom skulle komma vi 9 ist, men när klockan var typ halv 10, o hon inte hade hört av sig, så sa jag till henne att jag stannade hemma, hade hunnit vara där 2 tim bara annars, tråkigt iaf "/

Men idag ska jag gå med Johanna iaf, kul :D
Ska gå o göra mig klar nu innan vi åker in, hare så bra, puss <33

Jag ska börja lägga in bilder, men jag har nästan inga bilder på den här datorn "/

Men här är en gammal bild på mig o Olla iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0