Lite bilder :)

Hej igen! :D

Nu har vi varit och grattat Ella, eller de var ett tag sen vi kom hem, men jag har pluggat o så också.

Ella blev jätte glad när vi kom, av oss så fick hon en sån här babysitter eller vade de heter, men som hon kan sätta dockor i iaf, och en förpackning med massa plastmat, för hon tycker om att laga mat. :)

Vi fikade lite o så, Calle Tilde och Ella höll på laga mat.
Träffade ju även sötaste Wilma :D <3

Sen när vi kom hem så fortsatte jag o plugga på noprovet o sen har jag kollat på tv.

Nu har jag varit dålig på att lägga ut bilder, så ni ska få lite bilder nu, för jag har inte så mycket att skriva om.

puss Sanna <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0