Filmkväll!

Igår var jag ju med Alice Olla Rebecca Felicia o Lina och hade filmkväll :D

Jag och Olla åkte till Alice vid halv 6 ungefär, då var Felicia där redan eftersom hon skulle sova hos Alice.
Sen gick vi till Rebecca och väntade på henne och Lina.

Sen gick vi ner till pizzerian och åt pizza :D
Efter vi hade ätit så gick vi tillbaka till Alice, även att jag tappade hennes mobil i asfalten när jag skulle knäppa kort med den, sorry Alice! Tur att den inte gick sönder iaf.

Ajaa när vi kom till Alice så började vi kolla på film, The Grudge 1 2 och 3.
Men vi kunde bara se halva 1an och 2an för sen tog dom slut, men jag tror de var för att dom var brända, tråkigt iaf "/

Men då tog vi med 3an och gick ner o satte oss nere ist.
Fast när vi hade satt på den så kom Rebeccas mamma och skulle hämta henne och Lina för dom skulle upp och tävla tidigt idag.

Men jag Alice Olla och Felicia fortsatte kolla då, sen vid typ 11 så skulle Olla hem också.
Så då var de bara jag Alice och Felicia som kollade.
Vi höll på dö, de var nog den läskigaste filmen jag har sett, jag o Felicia låg typ på varann o blundade o Alice satt o prata i telefon för vi var så rädd.
Haha xD

Den gick iaf och se hela :D Men den asläskig, vi höll seriöst på dö!

Den var slut typ nångång efter 00.00, så då skulle Alice och Felicia följa med mig hem för jag vågade ju inte gå själv, och dom hade cyklar. Kom väl hem vid typ 00.30 :)

Tack för en världensbästa kväll/natt Alice Felicia Olla Rebecca och Lina :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0