Raklugg eller snelugg?

Hejhej, just nu sitter jag här med världens sötaste kaninunge, och lyssnar på musik :D

Skolan idag då, hände väl inget speciellt, gick till 15.20, sen cyklade jag hem med Olla, o åt mat, typ kött o potatis Gott :D Sen jobbade jag lite matte, ligger efter lite nu, fast jag är inte ensam så.. xD
Ska jobba mer sen iaf.

Ajaa sen vid 5 så åkte vi till affärn pappa skulle köpa bröd, sen skulle jag till Ulla Falk igen kl 6.
De gick väl bra, hon sa att de hade nästan "läkt" nu, ska dit igen på torsdag, sen trodde hon att de skulle vara borta. De bästa är att jag slipper idrotten hela veckan :D

På onsdag ska jag klippa mig och göra slingor, blondaa :D
Längtar, fast jag vet inte om jag vågar eftersom jag har haft mörkt flera år nu, haha kanske ser jätte konstigt ut, men vi får väl se, annars får jag väl färga om de då. 

Lägger ut bilder på onsdag när jag har kommit hem.

Nu tror jag att jag ska ta o kolla på kändisdjungeln.

Puss, Sanna


Föresten grattiis Johanna som fyller år idag :D <3










Den första bilden är typ 2-3 år gammal!
Men vilken är snyggast, raklugg eller snelugg?

Kommentarer
Postat av: Evve

Så som du har nu :D

2009-09-22 @ 09:02:15
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska ha raklugg:D

2009-09-22 @ 18:09:27
URL: http://olladarwish.blogg.se/
Postat av: Sanna

Evve- Hur har jag nu då? brukar ju alltid sätta upp de xD



Olla- Aah jag tror de, luggen blir så tjock om jag har snelugg :P

2009-09-22 @ 19:28:05
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0