Blond!!

Heej! :)
Nu är jag blond ! :D


Idag tog jag och Olla busen till stan, vi gick och kollade lite, men köpte inget :P

Sen vid 4 så gick vi till Ulrika eftersom jag skulle klippa mig.
Hon började att göra slingor, jätte många, även att jag såg ut som ett troll medans xD

Fick sitta i typ 1 timme men färgen.
Men nu är jag blond :D Fast jag ska dit igen om 4 veckor och göra flera.

Sen klippte jag bara topparna o luggen, Raklugg.

I skolan har de väl inte hänt så mycket, vi hade hål innan lunchen eftersom Johanna är borta. Så vi hade lunchrast i 2 tim.
Jag och Olla gick till Ok och köpte yoghurt och mackor.
Och en kaka som smakade kaffe, haha xD

Annars har de väl inte hänt nåt speciellt idag.
Sitter här och väntar på att idol ska börja nu.

Ajaa, ni får ha de bra allihopaa :D

Puss Sanna <3


FöreEfter
Fast man ser inte så mycket, de är mycket blondare i verkligheten.





Kommentarer
Postat av: Anonym

den där sista bliden var skittt riolig/hahahahahaha

men ditt hår blev jätte fin:D

2009-09-24 @ 18:25:53
URL: http://olladarwish.blogg.se/
Postat av: Sanna

Olla, haha bästa fotografen också ju :)

Tack <3

2009-09-24 @ 19:14:23
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0