Alice :)

Hejhej allihopa :) Sitter o väntar på att idol ska börja nu. :)

Idag hade vi sovmorron till 9.25, sköönt, fast pappa ringde till mig vid 8 o frågade när vi började, och jag trodde vi började 8.25. Så jag fick panik o ringde till Alice o väckte henne, haha förlåt Alice :)

Men iaf så började vi ju 9.25, cyklade med Olla till skolan.
På idrotten så fick jag ju inte vara med, så jag Alice och Alva gick till slaggberget, sjuukt jobbigt o gå upp där, men de är ännu värre att gå ner.

Haha Alva stackarn ramlade o åkte i jorden när vi skulle gå ner, tur att hon hade svarta byxor :P

Efter skolan så var jag med Alice, vi cyklade hem till hene tsms med Rebecca o Kevin.

Sen åt vi lite o kollade på film "män som hatar kvinnor" jätte bra film, men jag vill se "flickan som lekte med elden" också.

Sen när jag kom hem så gick jag o duschade, sen har jag tränat på glosor.

Ska äta mat nu snart, liiiiite sent kanske, men ingen har varit hemma, pappa o Calle kom nyss hem.

Men nu ska jag ta o kolla på idol.

Puss Sanna <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0