Akuten!

Hejhej, jag orkade inte skriva nånting igår, hade så ont i axeln då.
Men nu har jag fått nå tabletter från sjukhuset så nu är de mycket bättre!
Igår var jag ju till Ulla Falk och fick "massage" fast de var inte så skönt, de gjorde himla ont! och ska jag tillbaka på måndag igen..

Igår var de idrottsdag på Ankarmon, men jag behövde inte vara med, för jag har ju haft låsningar i ryggen så jag ska ta de lungt, så Ulla tyckte inte att jag skulle hålla på o idrotta och så, bara ta de lugnt.

Men jag gick iaf tipsrundan med Rebecca och Alexandra :)
Sen gjorde vi inte så mkt där, gick runt bara Alexandra och Rebecca gjorde lite saker o jag kollade på.

Sen när vi slutade så var Rebecca snäll och skjutsade mig med cykeln halva vägen hem så jag slapp gå eftersom jag hade så ont, Tack! <3

Idag har jag inte gjort så mkt eftersom jag har haft så ont när jag andas jag kunde inte ens gå, tillslut så ringde mamma till sjukhuset lr rådgivningen eller nåt och frågade vad vi skulle göra efterosm jag nästan inte kunde andas! Dom sa iaf att vi skulle åka till akuten så vid 16.40 fick vi tid där, då fick jag nå tabletter som jag skulle ta tsms med alvedon så skulle de inte göra lika ont, har tagit dom nu så nu har jag inte så ont längre, skööönt,men  jag hoppas de går över snart så jag inte behöver äta massa tabletter hela tiden...

Imorn ska jag nog till stan och kolla när Calle spelar fotbollsmatch, sen ska jag följa med dom och äta pizza på charlies :D

Men nu ska jag ta o kolla på slutet av kändisdjungeln :)

Hare bra, puss Sanna <3

Jag har inga bilder så de blir ingen bild idag, men imorn får ni fler bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0