Tråkiiiig dag!

Hejhej :)

Vilken tråkiiigt söndag de har varit!

Jag har inte gjort nåt speciellt idag.
Mest suttit vid datorn och spelat sims, de är kul om man inte har nåt o göra. ;)
Sen har jag packat eftersom jag ska till mamma imorn, o jag har faktist städat mitt rum också!
De behövdes verkligen!

Jag har bråkat med Calle o hans kompis också, hatar dryga ungar som kommer hit och tror att dom kan bestämma!


Imorn är de skola igen "/
Vi har massa prov den här veckan också..

Måndag: Inget speciellt.
Tisdag: Musikprov, idrott.
Onsdag: Spanska och no prov.
Torsdag: Engelskaprov
Fredag: Idrott

O jag har inte pluggat till nåt av proven heller, glömde ju mina no och engelska böcker i skåpet...

Jag är avundsjuk på Amanda som är i turkiet hela veckan, jag vill också!!!

Sitter o pratar med Evve på msn nu, ska fortsätta med de xD

Ha de braa puss <3

 Ful bild jag vet, men jag vill ha tillbaka min gamla hårfärg! "/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0