Hej igen!

Hej igen ;)

Nu sover barnen :P
Fast dom har sovit länge men jag har kollat på körslaget o så också.

När vi hade åka o hämtat Wilma o Ella så åkte vi in på affärn o handlade.

Sen när vi kom hem så fick jag gå runt o bära på Wilma ;)

Men sen så fick hon mat, o sen la vi henne i vagnen också gick vi ner till morfar o då somnade hon :P

Sen när vi kom hem så åt vi mat- tacos :D
Sen lekte jag lite med Ella.

Sen satt jag med Wilma o kollade på tv medans mammma gav Ella välling.

Sen fick Wilma också välling sen somnade dom båda två ;)

Sen har jag kollat på körslaget o så :)


Men nu ska jag kolla på tv.

Hare braa puss <3

Lägger in bilder imorn ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0