Elvina! <3

Hej!
Kunde inte skriva nåt igår för jag var hos Evve. :)

Igår gjorde vi iaf matte och noprov i skolan. No:n gick ganska bra tror jag, men matteprovet var assvårt, får säkert IG på de..
Ajaa kan ju inte göra nåt åt de.

Efter skolan så var jag med Evve, åkte bussen med henne till njutånger ju, då satt vi vid datorn och kollade på film.
Sen bestämde vi att jag skulle sova hos henne.
Då gick vi ner till handlarn och köpte godiis :D

Sen gick vi hem till henne och satt vid datorn, sen åt vi mat, Tacos, gott :D

Vid typ halv 8 så gick vi ut på byn och var med Martin, Anders, Fredde och Kim, kul vare :)

Vi gick hem igen vid 10, då kollade vi på idol, sen satt vi vid datorn igen xD

Sen gick vi och la oss halv 12 för vi var astrött, fast vi låg och pratade ett tag också.

Imorse så vaknade vi halv 11, då gick vi ner och åt frukost, sen kollade vi på scary movie 1, haha den är bra xD Sen skulle jag hem med 2 bussen, så då gick vi ner och köpte mer godis medans vi väntade på bussen som kom typ 15 min försent, så vi höll på frysa ihjäl!
Har haft jätte kul iaf! <3

Nu har jag duschat och ska snart äta mat, sen ska jag åka till pappa..
Skriver kanske mer ikväll.

Puss Sanna <3



Känns som jag bara lägger in samma bilder hela tiden nu, men jag orkar inte flytta över bilderna från mobilen eller kameran till datorn.. men ska fixa lite nya bilder iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0