3 Dagar kvar!

Hej :)

Idag efter skolan var jag med Olla.

Vi kollade på män som hatar kvinnor och åt kakor xD

Vi skulle se twilight också men vi hann inte för den andra är så lång, men den är bäst jag vill se Flickan som lekte med elden också!

I skolan har de inte hänt nå speiellt, bara att våran spanskalärare är sämst, haha, bara jag Kevin o Olla vet.
Ahlgrensbilar ;)

Imorn skulle jag egentligen va med Alva, men pappa skulle till lingarö o sätta upp saker för han ska spela imorn, så då skulle vi äta på mcdonalds, oom jag inte följer med så får jag ingen mat... Så jag ska vara hos mina kusiner ist. Får vara med Alva nån annan dag.

Nu har jag tränat på spanskaglosorna, tänkte gå upp och duscha för jag fryser asmkt, men jag vet inte om jag orkar. Ska nog gå upp o lägga mig och kolla på tv eller nåt ist, har ont i huvet och är trött o fryser "/

NU ÄR DE BARA 3 DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER TILL GÄVLE TILL OLIVIA :D

längtar! <3


Men ah ha de bra puss Sanna <3





Kommentarer
Postat av: Evve

Varför säger ni Ahlgrensbilar??

Eller Kevina säger det iaf:P Men varför gör ni/han det? x) (L)

2009-10-22 @ 15:52:29
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: SannaWesterlund

Hahaha jag vill inte skriva de här ;)

2009-10-22 @ 19:57:40
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0