Vemdalen imorn! <3

Hej :D


Har inte hänt nå speciellt idag

Dagen:
Spanska-Gjorde klart alla uppgifter i boken, sen satt jag o Olla bara o prata.
No- Hjälpte Rebecca o skriva klart alla labrapporter o sen satt jag Olla o Rebecca och ritade framsida till labrapporterna som vi ska lämna till Barbro ist för prov.
LUNCH- Pasta, ost och skinksås, de gick väl o äta, även om jag bara åt pastan xD
Sen gick Olla till arabiska, då satt jag och Rebecca uppe o pratatade.
Svenska- Vi fortsatte med grupparbetena, Jag, Oscar och Olivier har ju spöken, vi är nästan klar nu, vi ska börja redovisa v.50 , usch "/
Engelska- Biggan ställde typ frågor om en text, även att jag var lite efter där xD ah sen ´gick hon igenom grammar.
Musik- Jag, Rebecca o Olla ska ju vara med i luciatåget, (man måste välja om man vill vara med på lucian eller om man vill uppträda på grötfesten) så vi satt o lyssnade på låtarna.

Sen slutade vi 14.10, då följde jag med Olla till rättpris o sen gick jag hem o satt vid datorn bara, rolig vecka jag har haft xD

Imorn skulle jag egentligen ha haft utvecklingssamtal men Barbro ringde idag och ändrade tiden för hon skulle åka på akupunktur tror jag de var, så jag ska ha på tisdag ist.

Imorn halv 5 ska jag till Evve, sen åker vi till vemdalen och är där helaaa helgen :D
Guud vad kul de ska bli!

Men vi kommer inte ha nå internet där, så jag kommer inte skriva förns på söndag eller måndag, de beror på när vi kommer hem på söndag.

Vet inte om jag hinner skriva nåt imorn heller, eftersom jag går i skolan till halv 3, sen ska jag hem o packa o äta o sånt innan vi ska till Evve.
Så de blir nog inget mer inlägg innan söndag eller måndag.


Nu ska jag träna på engelskaläxan, o sen ska jag väl typ kolla på tv eller nåt.

Ha de braaaa puss Sanna <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0