Måndag

GHejhej.

Sitter o lyssnar på musik nu.


Idag gick vi till halv 4...

Dagen idag:

Vi hade ju sovmorron så vi började 9.25 då hade vi:

Lästtid- läste Om jag kunde drömma, igen för jag orkade inte läsa Johannas tråkiga böcker.

Idrott- Spökboll, såååå tråkigt, vi gör alltid samma saker.

Lunch- Jag, Olla, Alice och Rebecca gick till bibblan först, men de var stäng pga av sjukdom, de var stängt igår också, jag som vill låna Så länge vi båda andas, 4an i twilightserien.
Men eftersom de var stäng så gick vi till konsum ist.
Sen gick vi och åt mat- Soppa och fil...

Spanska- Vi skulle egentligen jobba, men eftersom Maria satt ute med Lars, så gjorde vi inget, vi satt och pratade ist, och Kevin tror att han kan läsa tankar xD

So- Vi hade Kattis, jag, Alice, Olla och Rebecca, satt i ett rum och jobbade, fast mest pratade vi.
Sen kom Monika och hon hade SKOLKATALOGEN så då satt vi och kollade i den, jag var fuulast! usch "/
Men nu vill jag ha skolkatalogen hem faktist, de var säkert 2 månader sen vi knäppte korten..

Sen var de slöjd, då skulle vi rita nåt (?) Aah de var konstig iaf, sen fortsatte jag att sticka, o smsa med Alva och Evve. Orkar inte sticka nå mer, de är tråååååkigt!

Sen slutade vi halv 4. då gick jag och Olla och hämtade Calle på fritids, sen gick Olla hem, och jag o Calle hem till oss.

Sen kom mamma hem och gjorde mat- köttbullar o makaroner :D

Nu har jag dammsugit, för att jag är duktig (y
Ska fortsätta lyssna på musik o så nu.
Sen ska jag se på house för IDAG är de ju tisdag, inte igår som jag trodde ;)

Ajaa ha de braa puss <3

Och Grattis på Lina som fyller 13 idag <3
Och grattis på Alva och som fyllde 13 i lördags, men de glömde jag o skriva. <3




Kommentarer
Postat av: Evve

Han kan inte läsa tankar juh !

Eller jo när han sa att jag tänkte på Godis så hade han ju rätt men inte på nåt av det andra e (x

Men aja han får väl tro det om han vill då men han kommer aldrig komma på vad jag tänker på ä :P

HejdåHejdå (L)

2009-11-10 @ 22:40:34
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: SannaWesterlund

Haha evve, jag tror han vet de redan ;) Iaf om en person :)



Puss <3

2009-11-11 @ 15:24:43
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0